Regulamin

Jak każdy tego typu blog, tak i ten ma swój regulamin. Służy on tylko do utrzymania porządku, a nie do utrudniania życia. Przeczytajcie uważnie, aby uniknąć problemów ^^
Jeśli czegoś nie rozumiecie, dopytajcie.

Ogólne

  1. Wysyłając wypełniony formularz informujesz, że zapoznałeś/zapoznałaś się z regulaminem w całości i akceptujesz jego treść.
  2. Prosimy o bycie aktywnym na blogu - napisać przynajmniej jedno opowiadanie na 2 tygodnie.
  3. Na start można mieć 3 postacie, które muszą być aktywne. Jeśli będziesz bardzo aktywny, administracja może dać ci możliwość stworzenia kolejnej. 
  4. Wszelkie nieobecności dłuższe niż tydzień prosimy zgłaszać administratorom bloga.
  5. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
  6. Regulamin może ulec zmianie w każdej chwili, jednak zostaniecie o tym poinformowani. Ten punkt ważny jest od otwarcia bloga do odwołania.
  7. Administratorzy mogą nie mieć racji - nie są robotami ani niczym podobnym. Jeśli uważasz, że administrator gdzieś się pomylił czy po prostu nie ma racji, powiedz to mu w sposób kulturalny, ewentualnie powołując się na ten punkt. Jeśli nie pomoże, skontaktuj się z innym. Pamiętaj jednak, że administrator ma ostatnie słowo w każdej sytuacji. Ale przypominam - w razie czego możesz odwołać się do innego.
  8. Po wyrzuceniu z bloga z powodu nieaktywności masz możliwość powrotu na blog - jednak pilnuj terminów i opowiadań, bo drugi raz takiej możliwości nie będzie. Możesz wrócić jako ta sama lub inna postać.
  9. Jeśli wyrzucono cię z innego powodu, zapytaj administracji. Jeśli się zgodzi, możesz wrócić.
  10. Po śmierci danej postaci możesz stworzyć nową.

Postać

  1. Prosimy nie wpisywać treści wulgarnych w formularzu. Brzydko to wygląda.
  2. Nie można użyć tego samego zdjęcia postaci, co inna osoba. Dlatego prosimy o przeglądnięcie (szybkie, nie musicie czytać od razu wszystkiego) formularzy i upewnienie się, że dane zdjęcie nie jest użyte.
  3. Zdjęcie postaci musi być w dobrej jakości i nie może być małe. Powinno przekroczyć 150 pikseli w obydwu wymiarach.
  4. Imię może się powtórzyć, jeśli nazwisko postaci się różni. Nazwisko może się powtórzyć tylko wtedy, gdy imię się nie powtarza. Najlepiej jednak, jeśli nie powtarza się ani jedno, ani drugie. 
  5. W ciągu 3 dni od wysłania formularza należy wysłać pierwsze opowiadanie. Jeżeli nie otrzymamy opowiadania od danej postaci w tym czasie, postać zostanie usunięta. Można poprosić o dodatkowy czas na wysłanie opowiadania, nie dłuższy niż tydzień.
  6. Postać nie może być nierealnie idealna - musi mieć jakieś wady uwzględniane w opowiadaniach. Wiemy, że chce się mieć tą najlepszą postać, której wszystko wychodzi, ale już nie przesadzajmy. Trzeba zachować minimum realizmu.
  7. Jeśli nie jest oznaczone inaczej, wszystkie punkty formularza muszą być wypełnione w odpowiedni sposób, opisane w nawiasach przy danym punkcie.  
  8. Złamanie któregokolwiek punktu wiąże się z niewstawieniem postaci. Wstawiona zostanie wtedy, gdy spełni wszystkie wymagania. Poinformujemy oczywiście o wszystkich błędach.

Opowiadania

  1.  Opowiadania powinny zawierać co najmniej 7 zdań rozwiniętych, jednak lepiej, aby zajmowały 16 linijek notatnika howrse (oczywiście oryginalnych rozmiarów - takich, jakie są przy załadowaniu strony notatnika) lub około 200 wyrazów. W przypadku braku weny należy zapytać administratorów o pomoc, a z chęcią coś podpowiemy, co pomoże w przedłużeniu opowiadania.
  2. W opowiadaniach nie ma ograniczeń co do treści, może być zawarte wszystko. Tak, dosłownie wszystko. Byleby nie odchodziło od czasu i miejsca akcji bloga i nie obrażało innych (w rzeczywistości, poza fabularną częścią bloga). Jednak posty z treściami nieodpowiednimi dla młodszych czytelników proszę odpowiednio oznaczać w tytule: [+12] dla postów z dużą ilością przekleństw lub ostrymi przekleństwami, [+16] - dla opowiadań z krwawymi momentami i aktami brutalnej przemocy, a [+18] dla opowiadań z treściami erotycznymi.
  3. Nie wolno podejmować ważnych decyzji ani zabić postaci należącej do jednego z członków bloga bez pozwolenia właściciela drugiej postaci.
  4. Zalecamy przeczytać formularz postaci, z którą piszemy opowiadanie. Pozwoli to uniknąć komplikacji, jeśli chodzi o charakter postaci czy inne informacje.
  5. Prosimy o nie robienie błędów przy pisaniu opowiadań. Nieliczne, rzucające się w oczy błędy jeszcze poprawimy, ale opowiadań z ogromną ilością błędów nie wstawimy - nie mamy czasu ani chęci na poprawianie opowiadań. Oczywiście w razie różnych dysfunkcji proszę niezwłocznie poinformować administrację (na przykład gdy posiadasz dysleksję). Wtedy będziemy bardziej wyrozumiali ^^
  6. Postać nie zna karty postaci innej, musi ją poznać w opowiadaniach.
  7. Administratorzy i autorzy mają 48 godzin na wstawienie opowiadania od momentu jego wysłania - wyjątkiem jest zgłoszenie przez nich nieobecności lub możliwości wystąpienia opóźnień (wtedy dany administrator wstawia opowiadanie po tym, jak ona minie lub jak może). Jeśli po tym czasie nadal nie zostało wstawione, napisz kulturalnie do niego, w jednej wiadomości. Pamiętaj jednak, że też mamy życie prywatne i nie zawsze mamy czas lub możliwość by wstawiać opowiadania.
  8. W opowiadaniach można dodać zdjęcia lub muzykę, wstawiamy je jako linki. Jednak opowiadanie nie powinno składać się z samych linków - lepiej chyba opisać coś i przedłużyć odrobinę opowiadanie, nieprawdaż?
  9. Złamanie któregokolwiek z punktu tej części regulaminu będzie wiązać się z niewstawieniem danego opowiadania (z możliwością poprawienia), a w przypadku nieaktywności dłuższej niż tydzień po dwóch tygodniach - wyrzuceniem postaci.

    Czat

    1. Czat służy do komunikacji z innymi członkami bloga i jest przeznaczony właśnie dla nich. Nie zmienia to faktu, że chcący dołączyć do bloga czy inni odwiedzający nie mają prawa tu wchodzić - serdecznie wszystkich zapraszamy ^^
    2. Należy słuchać się administracji. W razie czego - punkt 7 regulaminu ogólnego także tutaj działa, bez względu na wszystko.
    3. Nie należy się kłócić - kłótnie i konflikty rozwiązujcie poza głównym czatem, na przykład na PW.
    4. Spam jest zakazany.
    5. Reklamować się można tylko za pozwoleniem administracji.
    6. Obowiązują podstawowe zasady języka polskiego (ortografia, interpunkcja), a także innych języków, ale tego drugiego nie kontrolujemy aż tak skrupulatnie.
    7. Pisanie w innych językach nie jest zabronione, ale prosimy o nie pisanie częste w innych językach świata - to nie blog międzynarodowy, a Google Tłumacz - wiadomo, jak wszystko przekręca.
    8. Przeklinanie dozwolone, ale proszę się hamować - wiemy, że każdego mogą ponieść nerwy, ale nadmierna ilość wulgaryzmów źle wygląda.
    9. Rozmowy na tematy niedozwolone dla dzieci dozwolone tylko w przypadku potwierdzonego ich braku (czyt. Na pozwolenie administratora) oraz w godzinach od 20 do 7
    10. Do administracji czatem należą zarówno administratorzy, jak i moderatorzy, którzy pilnują na nim porządku.

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz

    Zapraszamy do komentowania! Wszelki spam będzie usuwany.
    Anonków prosimy o podpisywanie się~